top of page

Често задавани въпроси:

  • Какво е Букет в колет?
    Букет в колет е иновативен начин за доставка на цветя. За разлика от традиционните начини за получаване на цветя, ние изпращаме свежи и внимателно подбрани цветя, които сам/а можеш да аранжираш в букет, ваза или в друг съд, с който разполагаш. Ние предоставяме визията си за това как да аранжираш твоите цветя чрез нашите видео уроци. Ти няма да знаеш съдържанието на следващата кутия, но тя винаги е обвързана със седмичната ни тема и е изненада! Може да разгледаш нашите предходни кутии и да се подготвиш за своята доставка от свежи цветя!
  • Какво получавам в моя Букет в колет?
    Твоят Букет в колет съдържа разнообразни цветя и зеленини, готови за аранжиране. Всеки колет обикновено включва: Дребни цветя, които служат за пълнител на аранжировката ти. Например: алстромерия, еустома или други сезонни видове; Няколко стръкчета зеленина. Например: листа аралия, монстера, евкалипт, лавровишна и други; По-едри единични цветя, като роза, далия, слънчоглед, а може да съдържа и екзотични цветя като протея, стрелиция и други; Списък с имената на цветята, които си получил/а, и кратка информация за всяко едно от тях; Специално пакетче храна за цветя; Кратко видео с насоки как да аранжираш своите седмични цветя, което може да намериш тук
  • Какво няма да намеря в моя Букет в колет?
    С твоя Букет в колет ти НЕ получаваш: готов букет/аранжировка, освен ако не селектираш съответната опция при поръчка; синтетични опаковки, панделки, цветни целофани или друг тип декорация. Стараем се всички елементи да бъдат от естествени материали. ваза или друг тип съд, освен ако не поръчаш такъв от нашия магазин или не селектираш сет с включена ваза.
  • Какво не е включено в цената на Букет в Колет?
    В седмичните ни клипчета за направа на букетите, ние използваме няколко неща, които не са включени в цената на колета. Това са вази (ние препоръчваме да използвате вашите любими съдове като вази, буркани, чайници, бутилки, чаши или друг съд, с който разполагате във вашия дом или офис), ножица, канап или друг тип аксесоари; Ако за направата на даден букет е нужно използване на специални материали, като цветарска тел или самозалепяща се лента за цветя, то ние безплатно ще я добавим във вашия колет; Ако не разполагате с някои неща, които смятате, че биха ви били нужни, ние предлагаме консумативи за аранжиране, налични в онлайн магазина ни;
  • Какви цветя ще получа в моя Букет в колет?
    Ние се стараем да подкрепяме изцяло българското производство на цветя и използваме местни доставчици, но тъй като живеем в България и пазара не е сигурен, то ние също така работим и с вносни цветя! Получавате сезонни цветя, които са с най-доброто качество на пазара; Също така се стремим да предлагаме на нашите клиенти и цветя, които не са познати на нашия пазар или се срещат рядко; Получавате и списък с цветята, които сте получили и инструкции за аранжиране и поддръжка.
  • Колко дълго ще издържат цветята, които ще получа?
    Тъй като ние използваме най-свежите цветя на пазара, то срока им на годност със сигурност ще е по-дълъг от тези, закупени от някои цветарски магазини. Цветята са внимателно подбрани, за да издържат няколко дни. Имай предвид, че някои цветя прецъфтяват по-бързо от други. На други им е нужно повече време, за да разцъфнат, но ще са свежи за по-дълъг период. Ако следваш нашите указания и съвети, твоите цветя ще издържат максимално дълъг период време. А именно: При пристигане на цветята ги подрежи косо под ъгъл 45; Сложи ги в свежа вода, като добавиш пакетчето храна за цветя и разбъркаш; Следи количеството вода, понякога цветята са жадни и изпиват всичко до дъно! Бъди сигурен, че това няма да се случи с твоите цветя, като ги наблюдаваш! Хубаво е на третия ден да подрежеш отново стъблата и да подмениш водата със свежа, не забравяй да добавиш и храната за цветя!
  • Имам алергия към цветя.
    Може да се опитаме да подберем цветя, които не са силно ароматни. И да заменим тези, които са алергенни с такива, които не биха раздразнили алергията ти. Ако обаче имаш обострена алергия към цветя, моля да се свържеш с нас, за да обсъдим ситуацията и да решим какво ще е най-добре за теб. Ако смятаме, че не можем да изпълним поръчката (да няма алергенни цветя), запазваме правото да откажем поръчка ти от наше име и при направена поръчка да върнем парите ти.
  • Имам домашен любимец – трябва ли да се притеснявам от това?
    Обикновено кучетата и котките имат силна непоносимост към лилиумите. Молим те да ни уведомиш за твоя домашен любимец и ние ще приготвим подходящия за теб Букет в колет.
  • Продавате ли вази към цветята?
    Да, продаваме. Може да ги откриеш в онлайн магазина ни.
  • Колко големи са кутиите? И от какъв материал са?
    Кутиите, опаковките и материалите, които предлагаме, се изработват от 100% рециклирани и биоразградими материали! Произведени в България ♻️ Размерите на кутиите към момента са два: 60х20х13 см за стандартен и 72х23х14 см и за голям колет
  • Не харесвам определени Х цветя, възможно ли е да не ги слагате в моя Букет в колет?"
    Ние се стараем да накараме нашите клиенти да се влюбят във всяка една доставка на Букет в колет. Ако съществува цвете, към което си алергичен/на или наистина много не харесваш (в размките на раузмното), ние ще направим всичко възможно да ги подменим. Отбележи своите предпочитания в акаунта ти.
  • Не съм доволен/а от качестовото на цветята, които получих. Изглеждат увяхнали.
    Ние подреждаме цветята плътно в кутията с цел да предотвратим движението и триенето по време на пътуването им към теб. Понякога цветята може да изглеждат увяхнали, но след като се отреже част от стъблото им и ги потопиш във вода с храна за цветя, те ще се освежат в рамките на няколко часа! Ако има нещо, от което не си доволен, моля, свържи се с нас до 24 часа след получаване на доставката и ние ще направим всичко възможно да поправим този проблем.
  • Мога ли да върна опаковката?
    Ако и ти като нас искаш да опазваш околната среда и съотвено искаш да върнеш твоята кутия за повторно използване, не се притеснявай, това може да се случи. Просто при втората ти доставка ние ще вземем твоята кутия обратно и ще я използваме отново при следваща.
  • Как работи абонаментът на Букет в колет?
    Абонаментът на Букет в колет работи на базата на редовни доставки на свежи цветя. Ще получаваш цветя в зависимост от абонаментния план, който избереш. А ние предлагаме следните абонаменти: - Предплатен колет за цял месец - може да бъде изпращан в рамките на 30 или 60 дни. - Безсрочен абонамент - може да бъде седмичен или месечен.
  • Как да избера своя абонаментен план?
    Абонаментен план може да се избере за продуктите Букет в колет • За теб • и Букет в колет • За подарък •. По този начин получаваш отстъпка от цената. Абонаментът може да бъде на седмична база (доставка всяка седмица) или на месечна (доставка всеки месец). Заплащането става автоматично всяка седмица/месец. Може да се спре или паузира по всяко време. Все пак ако имаш въпроси - ние сме на линия.
  • Мога ли да паузирам абонамента?
    Да, ако използваш безсрочен абонамент, можеш да направиш това от твоя акаунт или да се свържеш с нас.
  • Има ли как да разбера какви цветя ще получа при следващата доставка?
    Не, но това е и идеята. Всеки път различни цветя и зеленини! Ако все пак искаш нещо специално можеш да разгледаш страницата ни с допълнителни услуги, където ще можеш да видиш какво предлагаме.
  • Мога ли да анулирам своя абонамент?
    Винаги можеш да се откажеш от своя абонамент, като това става от твоя акаунт.
  • Мога ли да пропусна доставка?
    Разбира се, но имай предвид, че е задължително да ни уведомиш поне четири дни преди доставката.
  • Има ли възможност за различен вариант на артикул в магазина?
    Стараем се да поддържаме разнообразие при вариантите в нашия магазин. Въпреки това, ако нещо конкретно липсва, можеш да се свържеш с нас и ще направим всичко възможно да ти го набавим!
  • Ако даден продукт е изчерпан кога и как ще мога да го закупя?
    От всички продукти поддържаме достатъчна наличност. Ако все пак нещо е извън наличност, то по всяка вероятно до седмица ще бъде наличен отново.
  • Бях си харесал продукт, но той вече не присъства в магазина?"
    За момента имаме за цел само и единствено да увеличаваме продуктовата ни гама. Все пак запазваме правото си да премахваме и променяме продукти от нашия магазин.
  • Мога ли да поръчам само артикул от магазина без Букет в колет?
    Да, можеш!
  • Кога се изпълнява доставката?
    Досавката се изпълнява в рамките на 2 работни дни от поръчката. Стараем се да доставяме букетите в началото на работната седмица, когато цветята са току-що пристинали от Холандия и най-свежи. Ако все пак имаш специален повод, който е обвързан с определен ден, моля свържи се с нас, за да обсъдим какво може да направим.
  • Колко струва доставката?
    Доставката за град София за поръчки над 150 лв. е безплатна. Стандартна доставка за град София 9 лв. Доставка с точен час или в дните събота и неделя - 12 лв. Поръчки извън град София изпращаме чрез куриерска фирма Еконт и цената за доставка е 12 лв. Има и възможност за взимане на поръчката, както и пазаруване на място, от физическия ни магазин в град София.
  • Как мога да следя доставката си?
    Актуализация на доставката се изпраща автоматично към имейла ти, който си посочил при регистрацията ти. Може също да се свържеш с нас по имейла и ние ще можем да ти кажем кога да очакваш твоя Букет в Колет, ако имаш нужда от такава. Доставките се извършват в рамките на работния ден от 09:00 до 17:00 часа
  • Доставяте ли Букет в колет в страната?
    Да, доставяме до всяко кътче на страната чрез куриерска фирма Еконт.
  • Доставяте ли Букет в колет извън страната?
    Да доставяме до всички дестинации, които са предоставени от куриерска фирма Еконт.
  • Кога ще пристигне моят Букет в Колет?
    При поръчка за подарък, получателя получава продукта на оказания от теб ден. При поръчка на кутия, букет или друг наш продукт до четвъртък на текущата седмица, ти получаваш своята доставка в рамките на 2-3 работни дни. При абонаменти ти получаваш своите цветя в рамките на периода понеделник - вторник за съотвените седмици, за които си се абонирал. Ако имаш спешен повод или друг вид ситуация - не се колебай да се свържеш с нас.
  • Мога ли да сменя адреса за доставка?
    Лесно може да промениш адреса, просто влез в Моят Акаунт и от там смени адреса. Моля, имай предвид да го направиш поне 48 часа преди следващата очаквана доставка. Ако пропуснеш да направиш това, или нямаш време, моля информирай ни на имейл адреса ни или по телефона.
  • Мога ли да заявя час за доставката?
    Да, можеш!
  • Какво трябва да направя, ако доставката ми закъснее?"
    Ако доставката ти пристигне деня след като е трябвало да пристигне и не е в добро състояние, моля да се свържеш с нас по имейл или по телефона.
  • Кутията ми не беше доставена.
    Свържи се с нас, за да обсъдим ситуацията и да обсъдим възможността за компенсиране.
  • Как мога да платя?
    Можеш да заплатиш с дебитна или кредитна карта - бързо, сигурно и без допълнителни такси през нашия уебсайт.
  • Мога ли да получа фактура?
    Да, можеш да получиш фактура. За да получиш фактура, е нужно при поръчка да заявиш това по някой от възможните начини.
  • При поръчка на еднократна кутия мога ли да се откажа от поръчката и парите ми да бъдат върнати?
    Да, можеш да се откажеш от поръчката си като това е възможно да се случи до петък на текущата седмица от твоята поръчка. След тази дата тя ще бъде предадена за получаване и ще пристигне на адреса, който си заявил. За да откажеш поръчката трябва да се свържеш с нас!
  • При доставена кутия, мога ли да откажа получаването й?"
    Ние се стараем да поясним и представим нашия продукт ясно и разбираемо за всеки. Ако все пак по някаква причина не искаш да приемеш поръчания от теб продукт, ти можеш да го откажеш при доставка. Ние ще се свържем с теб и ще измислим компенсация или ще върнем твоите пари в 14 дневен срок.
  • След като съм получил и заплатил моите продукти мога ли да ги върна?
    Ако ти си получил и заплатил своите продукти, но по някаква причина не си доволен или имаш проблем, то ти можеш да се свържеш с нас за да измислим как да ти помогнем. За съжаление ако си нарушил продукта или опаковката ние няма как да върнем твоите пари.
  • Как да поръчам Букет в колет?
    Към момента предлагаме стандартен и голям размер Букет в колет. Към всеки размер има три основни варианта: - безсрочен абонамент - всяка седмица или всеки месец - еднократна кутия - за теб или за подарък - предплатени кутии - вземи повече кутии на по-ниска цена.
  • Мога ли да поръчвам нещо различно от представените варианти на Букет в колет?
    Да, можеш да поръчаш. С удоволствие ще ти помогнем, ако не знаеш какво точно искаш. Просто трябва да се свържеш с нас.
  • Мога ли да комбинирам поръчки?
    Във всички варианти можеш да комбинираш поръчка на Букет в колет с друг артикул от нашия магазин. Единствения случай, в който това не може да се случи, е когато поръчката е за "Безсрочен абонамент".
  • Имам специален повод, може ли да поръчам подаръчна кутия с друг ден на доставка, например петък?
    Ние правим всичко възможно, за да получиш най-качествените и свежи цветя, такъв тип кутии се изработват само чрез предварителна заявка. Необходимо е да поръчаш до минимум 3 дни преди доставката.
  • Мога ли да добавя картичка с пожелание?
    Разбира се, че можеш. Просто напиши към поръчката си какво искаш да напишем и избери картичка от нашия онлайн магазин.
bottom of page